טיפול וקשר זוגי אמיתי

לאורך השנים אנחנו תמד מחפשים את הקשר היציב והאמיתי, קשר זוגי אמין ואיכותי, קשר שייקח אותנו  לאורך השנים.

קשר זוגי בו ניתן לממש את כל השאיפות שלנו, ניתן ליהנות ביחד, לקוות ביחד, לחלום ביחד ועוד אפקטים רחבים שיקרו כתוצאה מהקשר הנדר שאתם מעוניינים שיהיה לכם , ועדיף כמה שיותר מוקדם כמובן וכמה שיותר יציב לאורך השנים.

יחד עם זאת זוגות רבים שחווים קשר זוגי תקין מגיעים למצב שהם חייבים לפנות אל טיפול זוגי לדוגמא , אם וכאשר מדובר על זוג שמתגורר בתל אביב.

זוג אשר חיי חייו בשלווה ושקט, אושר ואהבה ופתאום הגיע הרגע בו הכל התחיל לקרוס כמו מגדל קלפים, הקשר התחיל להתערער, האמון די אבד מזמן, האהבה נגמרה.

הזוג החליט כתוצאה מכך שאולי זה הסוף, אך כאופציה אחרונה בניסיון להציל את הקשר שלהם הם פנו אל טיפול זוגי באיזשהו אמונה שאולי יש אפשרות להציל את הקשר הזה, משום שהם ביחד כבר מספר שנים והם לא היו רוצים להיפרד בצורה כזאת.

ישנם מגוון של נושאם חשובים ששמים עליהם דגש כאשר פונים אל טיפול זוגי בתל אביב.

אם פניתם אל מייעץ זוגי הוא יציג לכם את כל הנקודות עליהן הוא רוצה לעבור לפני שהוא ייגש לטיפול או לייעוץ עצמו.

הוא יציג לכם לאחרי שתספרו לו על עצמכם, מה דעתם והאם ניתן להציל את הקשר ובאיזו צורה, ועל פי רוב כל קשר זוגי שהיה מספר שנים ופתאום הגיע הקרע ניתן לתקנו בצורה מהירה ויעילה תוך שיתוף פעולה אמיתי ואמונה מצד שני הצדדים.

– המייעץ יהיה מעוניין לדעת על המאבקים ביניכם ועל השליטה שיש בין בני הזוג.

– שיתוף פעולה ושיתוף בן או בת הזוג בדברים שעוברים עליכם מידי יום, האם יש ביניכם   סודות? , האם יש ביניכם אמון מלא ואין שקרים במשפחה ?

– יחס המשפחה הנרחבת לבן או בת הזוג, האם יש בעיה עם יחס המשפחה, האם היא תומכת בזוג? או שאולי צד אחד לא מקבל את הצד האחר?

– קשיים בתקשורת ועוד מגוון כלים לזיהוי ופתרון הבעיה.

טיפול זוגי אמור בסופו של תהליך לתת לכם את הפתרון האמיתי אך חשוב לזכור שזה חייב לבוא מכם וחייב להיות אמון בין הצדדים שניתן לחזור ולתקן את הקשר.

 

הפוסט הזה סגור לתגובות כרגע.


טיפול זוגי בתל אביב, דליה גונן ייעוץ זוגי בתל אביב | מאמרים